S-a reinstalat comunismul ?

Am constatat ca sunt singurul bloc , cel in care locuiesc , sufera mereu un proces de intrerupere a antenei( ma refer la televizor ) si in fiecare seara dupa ora 22:30 , nu mai am semnal la televior. Ma , si e a doua seara ... deja devin frustrat !

Pana la urma , de ce singurul bloc , in care se opreste semnalul televizorului , la ora 22:30 , e al meu.
Am eu o banuiala , ca e ceva politic , dar ma rog ... daca si azi o sa patesc acest incident nefericit , o sa telefonez undeva , ca de asta platesc cablul : pentru a viziona ce doresc si cand doresc .

Macar pot vedea confruntarea finala , intre Mircea Geoana , Traian Basescu si Crin Antonescu . Sper sa o vad ... oricum as dori sa-i urez succes lui Mircea Geoana !
Posted on 14:01 by Mihnea and filed under | 0 Comments »

0 comentarii: