Eba doreste sa vorbeasca precum Boc

Eba , numele prezentabil , cu care candideaza domnisoara Elena Basescu . A declarat intr-un ziar ca doreste sa vorbeasca precum Emil Boc , ca adora repeziciunea cu care vorbeste .
Mircea Badea:" Eu cred ca domnisoara Eba , este o mare fana a persoanelor care citescprospectele medicamentelor , de la final !"
Bine , eu ma gandesc asa , oare domnisoara Eba doreste sa vorbeasca engleza precum Emil Boc . Stim cu totii "aviara gripa " , domne , inteleg ca nu cunosti limba engleza , nu e un pacat . Dar evita sa o vorbeste , particularizeazi un traslator . In ciuda faptului ca nu a stiut cum se pronunta in engleza , dansul a ramas in urma cu 3 ani , de la gripa aviara , acum frecventeaza gripa porcina .
Am mai auzit un lucru bizar si extrem de idiot , Eba mai doreste sa legalizeze marijuanna in Romania . Iete de ce :"Olanda , Germania , Jamaica sunt tari in care marijuanna este legala si noi dorim sa nu fim mai prejos . Marijuanna , este buna in felul ei , nu produce dependenta si ne in veseleste in momentele grele !"
Deci asa ceva , mai cretin , eu nu am mai auzit , aici e pe sistemul ... baga , fraiere , in tine sa fi smecher si sa mori un pic mai devreme , ca cica e in trend . Ma asteptam la mai mult de la fata presedintelui , oricum nu stiu daca va capta multe voturi .

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ! (By Mircea Badea)
Posted on 20:41 by Mihnea and filed under | 1 Comments »

1 comentarii:

IoN spunea... @ 10 iunie 2009 la 21:45

frumos :) singuru' lucru bun care a vrut sa'l faca EBA a fost legalizarea marijuanei :)) :D..dar nu cred sa aibe vreo sansa