Cine candideaza...n'a

Mie mi se pare cu totul amuzant membrii partidelor care vor candida anul acesta , pentru a obtine si mai multi bani ! Sa o luam cu inceputul :

Adrian Minune-ce treaba are "O viata mea" cu politica....? Deci eu nu inteleg ce cauta un manelist in partid , manelist ca manelist , dar un politician trebuie sa fie si el o persoane intelectuala, nu sa nu stie sa conjuge verbul "a fi" . Nu fac referire la Marian Vanghelie ! Deci in mai multe cuvonte -e paralel !

Gheorghe Zamfir-Off...deci eu unul il apreciez pentru talentele sale muzicale si se vede ca e un om sufletist , dar ... poate ca vrea sa faca si el pasul cel mare , ca numai inteleg nimic ! Promite o situatie mai buna artistilor , dar eu nu cred ca el are un loc asa de important(daca va fi ales) , sa impuna o regula de acest fel .

Catalin Zmarandescu-Aici e aici ... e un tip care are sa-si arate muschii , dar de la luptele de la K1 , la politica e un pas arias , pentru ca el nu are nici o specializare , nu ca ceilalti ar avea ! Dar se vede , de la o posta , ca aici nu e "chemarea" lui , dar el e sincer si recunoaste ca nu se pricepe , la politica . Dar atunci de ce te-ai bagat , tata ?! Vrei si tu mai multi bani ? Ok un raspuns adevarat .

Puya-Daca Puya va avea si el un loc in parlament eu cred ca Romania va ajunge o tara , cum au in America orasele alea numai cu negrii si beak-dance si bautura , droguri si altele . Pentru ca el canta si o muzica vulgara , ascultata doar de niste giboni de aia , intr-un cuvant "LASA-NE " .

Florin Calinescu-El a mai colaborat cu politica , dar joaca in filme cu manele la Pro Tv , livreaza armament pentru nu stiu cine . El este un omsimpatic si spune lucruriloe pe fata si poate ca are cineva de castigat , dar nu multe . Eu insa cred , ca Florin Calinescu , daca va ajunge undeva , la face o figura frumoasa !

Luminita Anghel-"
Let me try", vorba cantecului , hai sa o lasam sa incerce . Ea spune ca va impune niste reguli pentru artisti , dar am inteles ca va concura cu Elena Udrea ... deci . Oricum Udrea n-a facut nimic pana acum si nici ca va face , asa hai sa vedem ce va face Luminita ! Eu ii urez succes !

Oana Zavoranu-Stiam ca o sa candideze , dar i-a lasat buza umflat lui Vadim , renuntand . Noua ne pare rau , ca numai avem o persoana de care sa mai radem , cat de cat . Oricum ... las-o asa !

Aurelian Temisan-Ce sa zic , e o persoana simpatica si nu as vrea sa spun nimic rau . El e cantaret nu ? E si actor ? Ok , ce o fi ... ce are el de demonstrat in politica ? Fie...

Ionut Dolanescu-Vadim a pierdut-o pe Oana , dar l-a castigat pe "micul" Dolanescu , la indemnarea tatalui . Eu cred ca saracu' nu are nici o vina , pentru ca a fost bagat pe cat de Vadim si Dolanescu . Asa ca nici el nu are cam nici o sansa ...

Ion Dolonescu-Ehe he , am ajuns si la tata , el e cam de 2 ani in politica nu , defapt de 2 ani la mana lui Vadim . Ce treaba are "nascutul intre Carpati" cu politica sau ce treaba are muzica cu politica , chiar ca nu se pupa . Asa ca i-ati copilasul mult iubit si faceti o excursie , in plus cred ca o sa-si strice si imaginea .

Irina Loghin-O privighetoare a Romaniei sau una dintre ele , nu conteaza . Ea parca a mai avut ceva tangente cu politica , nu ? Dar nu a demonstrat nimic , nici nu a avut ce ,dar hai sa o felicitam pentru bunul simt si respectul pe care il acordam , pentru cariera sa !

Acestia sunt ... eroii parlamentului , traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
Posted on 12:47 by Mihnea and filed under | 0 Comments »

0 comentarii: